Co dělat při problémech s připojením k Internetu

  1. Restartujte kabelový modem ARRIS.
  2. Restart provedete odpojením napájecího kabelu (černý plochý kabel do elektřiny) z modemu a opětovným připojením. U modemů Arris vypněte  a zapněte modem pomocí malého vypínače vedle napájecího kabelu. Modem by měl chvíli blikat a pak by měly stabilně svítit první čtyři kontrolky. 
  3. Pokud máte router, WiFi router tak ho také zkuste restartovat odpojením od napájecího kabelu. U Wifi nikdy NEPOUŽÍVEJTE TLAČÍTKO RESET, tím by jste smazali nastavení routeru a bez opětovného nastavení pak internet nemůže fungovat.
  4. Restartujte počítač.
  5. Překontrolujte propojovací kabely.
  6. Kabel kabelové televize připojený do kabelového modemu (kovová šroubovací matice), napájecí kabel pro modem do zásuvky 230V, kabel propojující  modem a počítač, případně modem a wifi. Na televizi prověřte, že jde signál kabelové televize.
  7. Překontrolujte nastavení sítě na počítači.
  8. Návod najdete na těchto stránkách.
  9. Nahlašte poruchu na telefon 385 524 088, 606 768 856.
  10. Mimo pracovní dobu a o víkendech máme zapnutý záznamník, který je kontrolován.