- Restartujte kabelový modem ARRIS.
- Restart provedete odpojením napájecího kabelu (černý plochý kabel do elektřiny) z modemu a opětovným připojením. U modemů Arris vypněte a zapněte modem pomocí malého vypínače vedle napájecího kabelu. Modem by měl chvíli blikat a pak by měly stabilně svítit první čtyři kontrolky.
- Pokud máte router, WiFi router tak ho také zkuste restartovat odpojením od napájecího kabelu. U Wifi nikdy NEPOUŽÍVEJTE TLAČÍTKO RESET, tím by jste smazali nastavení routeru a bez opětovného nastavení pak internet nemůže fungovat.
- Restartujte počítač.
- Překontrolujte propojovací kabely.
- Kabel kabelové televize připojený do kabelového modemu (kovová šroubovací matice), napájecí kabel pro modem do zásuvky 230V, kabel propojující modem a počítač, případně modem a wifi. Na televizi prověřte, že jde signál kabelové televize.
- Překontrolujte nastavení sítě na počítači.
- Návod najdete na těchto stránkách.
- Nahlašte poruchu na telefon 385 524 088, 606 768 856.
- Mimo pracovní dobu a o víkendech máme zapnutý záznamník, který je kontrolován.